Wednesday, September 16, 2009

.buke puase lambat 1 jam.


.hihiha!.
.pumpuan tu alia,lelaki ni ahbeng,shah dan aku.
.ni time nak merase g balik kampung.
.nak sambut raye.
.kiteorang dari melake.
.nak ke Kuala Lumpur.
.takde keje.
.hahaha.
.sampai je Kuala Lumpur.
.dah pukol 4.30.
.gi bangsar.
.bazaar ramadan.
.aku nak berbuke puase pukol 7 lebih.
.dalam ku mencari-cari makanan tu.
.xde lak berkenan tekak aku nak mencekek!
.pastu blah gi tempat len.
.gi kat mane aku xtau.
.ontheway nak g tempat makan tu dah kol 7 lbh.
.perot dah bunyik trompet.
.aku dengar orang dah azan.
.aku dengan xberbuke lagi.
.bergegas cari tempat makan.
.waddaafaak.
.sumpah lapa gile babi.
.cari-cari xjumpe.
.aku amek keputusan berbuke dengan.
.kurma.(rokok)
.rokok tu ibarat buah kurma yusuf tayup bagi aku.
.wakakakaa.
.pastu gi beli nasi ayam.
.aku makan.
.hari ni la aku rase time pose aku panjang nak mampos!
.pastu pelagi.
.jalan-jalan la shoping raye.
.hahaha.
.pukol 3am gerak balik melake.
.macam nak balik kampong.
.dalam kate dengaq lagu raya.
.nyanyi bagai nak gila.
.sampai melake kol 4 lebih.
.tido bagai nak gila.
.hahaha.

(moral of story:jangan dengar radio yang tak berkumandang azan)

No comments:

Post a Comment